Klantenservice
1 ALGEMEEN.
1.1 Welke voordelen biedt Designmeubelsite.nl?

In onze shop kunt u een ruime keus trendy en exclusieve design meubelen en accessoires vinden.  Wij bieden u het gemak en veiligheid van online winkelen vanuit uw stoel. Wij garanderen u altijd de de beste prijs omdat wij direct vanuit de fabrikant leveren. Wij werken niet met tussenhandelaren.

Voordat uw bestelling verstuurd wordt, wordt er een strikte kwaliteitscontrole uitgevoerd aan de fabriekspoorten.

1.2 Wat betekent een keurmerk?

Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
  • U een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft in plaats van de wettelijke 7 dagen

Met andere woorden, dat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen op bij Designmeubelsite.nl

 

1.3 Heeft Designmeubelsite.nl een showroom?

Omdat wij direct vanaf de fabriek leveren, hebben wij geen showroom.

1.4 Wat is de Privacy Policy van Designmeubelsite.nl?

Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zullen deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

1.5 Waar kan ik de algemene voorwaarden van Designmeubelsite.nl lezen?

U kunt hier de algemene voorwaarden lezen. Deze vindt u ook op onze website onderaan in de footer op alle pagina´s.

 

2 MIJN ACCOUNT.
2.1 Wat zijn de voordelen van mijn account?

Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, u kunt ook ten alle tijden uw bestel informatie opvragen.

2.2 Hoe maak ik een account aan?
1- Onderaan het scherm kunt u bij “Mijn account” klikken op “inloggen”. Daarna komt er een scherm waar u zich kunt registreren door “Account aanmaken” te klikken.

Ook kunt u zich via de button van Facebook (indien u reeds een Facebook account heeft) zich registreren.

U dient toestemming te geven voor uw basisinformatie en uw e-mailadres.

De applicatie die hierom vraagt is:Webshopapp.com. De benodigde gegevens worden dan vanuit uw Facebook account geïmporteerd naar uw account.

Vervolgens wordt u doorgestuurd naar “Mijn account”. Mocht u aanvullende gegevens willen vermelden zoals afleveradres, factuuradres e.d., kunt u deze hier vermelden.

2- Wanneer u een bestelling plaatst in onze shop, kunt u een account aanmaken door te registreren.Hierna kunt u met uw opgegeven e-mail adres en wachtwoord altijd direct inloggen.

Na uw aanmelding voor een account ontvangt u direct een bevestigingsmail met uw inloggegevens.
2.3 Wat kan ik met ‘mijn account’ ?
U hoeft niet iedere keer wanneer u een bestelling plaatst uw gegevens opnieuw in te voeren. Door in te loggen met uw e-mail adres en wachtwoord kunt u gelijk door naar de betaalpagina en uw bestelling is geplaatst. Vanuit uw account kunt u uw bestellingen bekijken, status van uw order volgen, betalingsproces en facturen bekijken, meerdere verzendadressen opslaan en uw accountgegevens wijzigen. U kunt zich aan- en afmelden voor de nieuwsbrief.
2.4 Hoe moet ik inloggen/uitloggen?

U kunt inloggen onderaan iedere pagina op onze website bij ‘Mijn account’. U logt dan in met uw e- mail adres en wachtwoord. U kunt ook inloggen tijdens de eerste stap van afrekenen wanneer u een bestelling plaatst.

Om uit te kunnen loggen klikt u op ‘afmelden’ onderaan op de pagina.

2.5 Wachtwoord vergeten?
Ga naar "Mijn Account". Daar klikt u op "wachtwoord vergeten". Vervolgens vult u uw e-mail adres in en krijgt u uw wachtwoord per e-mail toegezonden.
2.6 Hoe moet ik mijn gegevens wijzigen?

Door eerst in te loggen kunt u uw gegevens wijzigen.

3 NIEUWSBRIEF.
3.1 Wanneer krijg ik de nieuwsbrief?

Wanneer wij aanbiedingen hebben en een nieuwe collectie, krijgt u de nieuwsbrief.

3.2 Hoe meld ik mij aan/af voor de nieuwsbrief?
U kunt zich abonneren voor de nieuwsbrief door uw e-mailadres in te vullen in het desbetreffende veld onder het kopje ‘Nieuwsbrief’ onderaan de pagina..

Wilt u zich afmelden voor de nieuwsbrief, dan kunt u zich afmelden onder ‘Nieuwsbrief  in ‘Mijn account’. 

4 BESTELPROCES.
4.1 Hoe plaats ik een bestelling op Designmeubelsite.nl?

Stap 1: Plaats het gewenste product in de winkelwagen.

Indien mogelijk: maak uw kleurkeuze  en aantal en klik op ‘In winkelwagen’.
U wordt automatisch doorgestuurd naar bestelpagina. Wilt u nog verder winkelen? Klik dan op ‘Ga verder met winkelen’.
Bent u klaar met winkelen? Klik dan op ‘Ga door naar afrekenen’.

Heeft u een kortingscode? Voer deze dan eerst in het desbetreffende veld in en klik op ‘Toepassen’ voordat u doorgaat naar afrekenen. Uw korting zal dan meteen afgetrokken worden van het totale bedrag.

Stap 2: Persoonlijke gegevens opgeven
Hier kunt u inloggen met uw bestaand account, uw persoonlijke gegevens worden dan automatisch ingevuld.
Heeft u geen account? Dan kunt u zich hier registreren. Uw gegevens worden bewaard voor de volgende keer door een vinkje te zetten bij ‘Registreren’.
Wilt u een ander afleveradres opgeven? Dan haalt u het vinkje bij ‘naar dit adres verzenden’ weg.

Bij de volgende pagina vult u uw afleveradres in.

Stap 3: Verzendwijze kiezen
Hier kunt u kiezen voor gratis (Binnen Nederland en België) of voor Onder Rembours.

Stap 4: Betaalwijze kiezen
Hierna maakt u een keuze op welke manier u wilt betalen. Meer informatie over de betaalmethoden vindt u hier.


Rabo OmniKassa
Vooruitbetalen via bankoverschrijving.
Ten name van Dekoray Interieurs.Rabobank 160059739
MultiSafepay

Betaalmethoden OmniKassa
iDEAL
MasterCard
Visa
MiniTix
Maestro
Acceptgiro
Incasso
Rembours


Vooruitbetalen betekent dat u, na het invoeren van uw bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van Designmeubelsite.nl. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank. Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee. Houdt u wel rekening met een overboektijd van één tot drie werkdagen. Vermeld bij de betaling altijd het ordernummer uit de orderbevestiging. Zodra uw betaling is ontvangen wordt uw order direct verwerkt.

Indien uw kiest voor Multisafepay (iDEAL, Giropay, MultiSafepay, Maestro, Bancontact / Mister Cash, Carte Bleue, DirectEbanking, Bankoverschrijving) wordt u doorgelinkt naar de website van Multisafepay waar u uw betaling kunt verrichten.

U rondt uw bestelling af door te klikken op ‘Plaats bestelling’ nadat u een betaalmethode heeft gekozen.

4.2 Hoe veilig is bestellen op Designmeubelsite.nl?

Wij hechten veel belang aan de veiligheid van klant- en betalingsgegevens.
Wij maken gebruik van de payment service provider Multisafepay voor de afhandeling van de aangeboden  betaalmethoden.

Deze organisatie is gespecialiseerd in het afhandelen van betalingen op internet. Vele online shops maken gebruik van de betalingsservice van Mutisafepay omdat die garant staat voor optimaal betalingsgemak en veiligheid. De connectie tussen onze website en de server van deze betaal provider gaat via een SSL (encrypted) verbinding waarbij uw gegevens versleuteld verstuurd worden.

 

4.3 Hoe volg ik mijn bestelling?

Door in te loggen en naar Mijn bestellingen” te gaan kunt u de status van uw bestelling bekijken.

4.4 Waarom kan ik mijn bestellingen niet leggen in winkelwagen?

Dit kan te maken hebben met  de beveiligingsinstellingen van uw browser.

Lees hieronder de aanwijzingen.

Beveiligingsinstellingen voor Internet Explorer:
1. Klik op Extra > Internet-opties > Beveiliging
2. Kies voor aangepast niveau en scroll naar beneden tot de keuze scripting.
3. Selecteer Activeren in Actief uitvoeren van scripts en scripting van Java-applets en klik op OK. U klikt nogmaals op OK om de instellingen te accepteren
4. Sluit de browser en start het opnieuw om de wijzigingen voor de instellingen te activeren.

Beveiligingsinstellingen in Mozilla Firefox:
1. Klik op Extra > Instellingen > Tabblad Inhoud
2. Selecteer vervolgens het vinkje Activeren JavaScript en Java en klik op OK.

Beveiligingsinstellingen in Google Chrome:
1. Klik op Instellingen > Opties> Geavanceerde opties
2. Klik vervolgens Instellingen voor inhoud onder Privacy
3. Selecteer vervolgens het vinkje Alle sites toestaan om JavaScript uit te voeren onder JavaScript.

4.5 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Voor het annuleren van uw bestelling stuurt u een e-mail via Klantenservice, onderaan de pagina, met daarin uw verzoek voor het annuleren van uw bestelling. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden.

4.6 Kan ik mijn bestelling ook telefonisch plaatsen?

Helaas kunt u telefonisch niet bestellen. Wij helpen u graag wanneer u er niet uit komt.

4.7 Kan ik mijn bestelling aanpassen?

U kunt uiteraard uw bestelling aanpassen indien deze nog niet verstuurd is. Stuur s.v.p. een e-mail naar ons via “Klantenservice” onderaan de pagina, met uw verzoek. Vergeet niet om uw ordernummer te vermelden.

5 VOORRAAD EN LEVERING.
5.1 Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Levertijden (indien voorradig) van de producten variëren van 2  tot 5 werkdagen.

Levertijd gaat in op het moment dat we de betaling hebben ontvangen. Mocht een product niet op tijd kunnen worden geleverd dan ontvangt u hiervan een e-mail en indien gewenst kunt u dan alsnog de bestelling per e-mail via ons contactformulier binnen 24 uur annuleren. Langere levertijden kunnen ontstaan door slecht weer, de vakantieperiodes als juli-augustus en feestdagen zoals Sinterklaas en Kerst.

5.2 Direct uit eigen voorraad leverbaar.

Bij elk product in onze shop ziet u bij beschikbaarheid of het product op voorraad is.

Indien een product niet voorradig is, zal de bestelling worden bezorgd wanneer deze weer op voorraad is.

Als u een hoeveelheid nodig hebt die niet volledig voorradig is, zal de rest van de bestelling worden nabezorgd zodra de producten weer op voorraad zijn.

5.3 Niet thuis.

Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mist u ook deze aflevering, dan kunt u contact opnemen met desbetreffende transport bedrijf voor een nieuwe afleverdatum. In de meeste gevallen wordt er een brief achtergelaten door het transportbedrijf.

5.4 Kan ik ook een ander afleveradres opgeven?

Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven.

5.5 Hoe veilig wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt verzekerd verzonden.

5.6 Wat zijn de verzendkosten?

Al onze producten worden binnen Nederland en België gratis verzonden! (excl. Wadden eilanden) Wanneer u een artikel aan ons wilt retourneren rekenen wij hier echter wel transportkosten voor. Neem voor meer informatie over verzendkosten buiten Nederland en België contact met ons op.

5.7 Op welke tijden wordt mijn bestelling geleverd?

U kunt uw bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen tussen 09.00 uur en 18.00 uur verwachten, mits betaald en voorradig.

5.8 Wat als mijn bestelling niet binnen de vooraf gestelde levertijd binnenkomt?

Wanneer er vertraging oploopt met de levering, proberen wij dit tijdig aan u te melden met de aangepaste levertijd. U kunt ons ook altijd bereiken via de mail op onze pagina of per telefoon.

5.9 Wat moet ik doen als mijn bestelling niet geleverd is?

Neem dan contact op met onze klantenservice klantenservice@designmeubelsite.nl. Graag met vermelding van uw ordernummer.

5.10 Levert Designmeubelsite.nl ook in het buitenland?
Ja, wij leveren binnen het EU. Voor de transportkosten naar het buitenland kunt u een e-mail sturen voor een prijsopgave.
In Nederland en België leveren wij gratis!
6 BETAALMETHODEN.
6.1 Hoe kan ik mijn kortingscode inwisselen bij mijn bestelling?

Tijdens het bestelproces kunt u bij het veld Kortingscode uw uniek kortingscode invoeren.

6.2 Hoelang is mijn kortingscode geldig?

Uw kortingscode is 1 jaar geldig tenzij anders aangegeven.

6.3 Kan ik zonder BTW betalen omdat ik vanuit het buitenland bestel?

Alleen bedrijven in het buitenland (binnen de EU) hoeven de BTW / VAT voor hun order niet te betalen in onze online shop. U maakt het orderbedrag dan over op ons rekeningnummer minus de BTW. Na verificatie van uw BTW / VAT nummer wordt uw order verzonden.
Vergeet niet uw BTW nummer te vermelden als opmerking in de laatste stap van uw bestelling bij ‘Bestelling afronden’.

6.4 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt uw bestelling in een beveiligde omgeving (SSL) betalen per:

  • Vooruitbetaling (Geen transactiekosten)
  • iDEAL (Geen transactiekosten)
  • MisterCash (Geen transactiekosten)
  • Maestro (Geen transactiekosten)
  • Master card en Visa (Geen transactiekosten)
  • Giropay
  • Multi Safe pay
  • Carte Bleue
  • Sofort Banking
  • Onder rembours (Kosten €25.00)
6.5 Hoelang duurt het voordat mijn betaling verwerkt is?

Betalingen via iDEAL, Creditcard, Maestro en Mister Cash worden direct verwerkt. De gemiddelde tijd voor het verwerken van handmatige overboekingen is 1 á 2 werkdagen.

6.6 Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

U krijgt een bevestiging wanneer uw betaling verwerkt is.

 

7 GARANTIE EN DEFECTEN.
7.1 Wat zijn de garantie en service voorwaarden?

Bij uw bestelling ontvangt u altijd een factuur van ons. Deze factuur dient naast aankoopbewijs van uw bestelling ook als garantiebewijs. Bewaar deze factuur dus goed. Op elk product krijgt u van ons 2 jaar garantie.

7.2 Hoelang heb ik garantie?

Op elk product krijgt u van ons 2 jaar garantie.

7.3 Wat is fabrieksgarantie?

Fabrikanten geven fabrieksgarantie op hun producten. In de garantievoorwaarden staat wanneer u precies garantie hebt, en wat de garantie betekent. Wilt u dus weten waar u recht op hebt? Op het garantiebewijs van dat product staan uw rechten.

Designmeubelsite.nl staat in voor de garantie en conformiteit die uit de wet voortvloeit. Indien u aanspraak wenst te maken op onze garantiebepalingen, kunt u contact met ons opnemen. We kunnen u vragen digitaal materiaal van de klacht naar ons te sturen per e-mail. Als het te repareren of te vervangen artikel door u wordt verzonden moet het van een deugdelijke verpakking zijn voorzien: het beste is natuurlijk de originele verpakking. Het moet in ieder geval dermate verpakt zijn, dat transportschade is uitgesloten.

Als de klacht gegrond blijkt, beslist designmeubelsite.nl of tot reparatie of vervanging wordt overgegaan.Designmeubelsite.nl zal dan alle kosten voor zijn rekening nemen. Als een gebrek om welke reden dan ook onherstelbaar is en het artikel niet meer leverbaar is, dan heeft u het recht om het koop overeenkomst te ontbinden.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat designmeubelsite.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer of traceercode en bewaar deze goed.

7.4 Wat is inbegrepen in de garantie en wat is uitgesloten?

In de gebruiksaanwijzing leest u precies de termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie. Als het probleem met het product gerechtvaardigd is binnen dit garantietermijn, komen alle kosten voor rekening van Designmeubelsite.nl. Beschadigingen door opzet, nalatigheid, onoordeelkundig gebruik, nalatig onderhoud, normale slijtage en beschadigingen door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

7.5 Ik heb een beschadigde product of onderdelen ontvangen, wat nu?

Als een product bij de levering beschadigd is gelieve ons het probleem binnen 24 uur per

e-mail (klantenservice@designmeubelsite.nl) of telefonisch door te geven. Wij zullen dan zorgdragen voor vervanging van het product. Vermeld in alle gevallen het ordernummer.

Waarschuwing: Artikelen moeten VOOR de montage gecontroleerd worden. Indien er schade is gevonden tijdens de montage, kan het artikel niet worden gemonteerd.

Garantiecondities: Al onze producten zijn 2 jaar onder garantie. Gelieve het probleem zo snel mogelijk door te geven.

8 RETOURNEREN.
8.1 Wat houdt de 14 dagen retourrecht van Designmeubelsite.nl in?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Het product kan alleen ongebruikt en  indien mogelijk, in originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.

 

 De 14 dagen retourrecht houdt in dat u een product zonder opgaaf van reden retour mag zenden. Voorwaarde is wel dat het artikel ongemonteerd en onbeschadigd weer terug geplaatst kan worden in de, indien mogelijk, in originele verpakking. U kunt het pakket zelf terugsturen.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening.

8.2 Kan ik mijn product omruilen?

U kunt het product ook omruilen binnen de bedenktermijn van 14 dagen.

U kunt hiervoor ons een e-mail sturen via klantenservice@designmeubelsite.nl  met opgaaf van welke product(en) u wilt omruilen.

8.3 Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

1- U pakt het product in de, indien mogelijk, in originele verpakking zoals u het ook heeft ontvangen.

2- U verwijdert uw eigen adres en brengt het retouradres duidelijk aan.

3- U verzendt het pakket voor eigen rekening via het postkantoor of een passende vervoerder.
5- U stuurt ons een e-mail dat het product retour is gezonden en u vermeldt daarbij het ordernummer.
6- Na ontvangst wordt het aankoopbedrag terug betaald.

Alle annuleringen en retourneringen dienen aan www.designmeubelsite.nl kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of telefonisch. Indien u per e-mail kenbaar wilt maken dan dient u hierbij in ieder geval de volgende gegevens in op te nemen:

Naam, e-mail, telefoonnummer, order en of factuurnummer. Indien het gaat om een beschadigd product dan een beschrijving van de schade en wij vragen u om minimaal 3 duidelijke foto’s mee te sturen van het beschadigde onderdeel(en).

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen ook het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan www.designmeubelsite.nl heeft gedaan

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 30 dagen terug gestort,

8.4 Hoe krijg ik mijn geld terug?

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen ook het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan www.designmeubelsite.nl heeft gedaan

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 30 dagen terug gestort.

8.5 Welke voorwaarden zijn verbonden aan retourneren of ruilen?

Voorwaarde is wel dat het artikel ongemonteerd en onbeschadigd weer terug geplaatst kan worden in de, indien mogelijk, in originele verpakking. U kunt het pakket zelf terugsturen.

De transportkosten hiervoor zijn dan wel voor uzelf! Deze transportkosten variëren en zijn afhankelijk van het volume en gewicht van het pakket.

 

8.6 Zijn er kosten verbonden aan retourneren of ruilen?

U betaalt zelf de verzendkosten voor het retourneren van de product(en). Als u wilt omruilen betaalt u ook de verzendkosten voor het omgeruild product.

8.7 Hoe kan ik mijn retourzending volgen?

Na ontvangst van uw terugzending, sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail.

9 INSTALLATIE.
9.1 Moet ik mijn meubel zelf monteren?

Ja, wij leveren de meubels ongemonteerd en wij kunnen ze ook niet bij u thuis monteren. Er zit altijd een handleiding bijgevoegd bij het product.
Sommige meubels hoeven niet gemonteerd te worden.

10 REVIEWS.
10.1 Hoe kan ik een beoordeling voor mijn bestelling/ product plaatsen?

. U kunt een review plaatsten over uw gekochte product(en).


- Zoek uw aangekocht product op.

- Klik op ‘Uw review toevoegen’ en schrijf hier uw eigen review op.

- U beoordeelt het product door aantal sterren te geven.

- Plaats uw uitgebreide beoordeling en klik op ‘Opslaan’.

10.2 Zijn er consequenties verbonden aan het geven van een beoordeling?

Er zijn absoluut geen consequenties verbonden aan het geven van een beoordeling. Uw mening zal ons helpen om onze klantenservice en de levering van de producten te verbeteren.

 

11 CONTACT.
11.1 Hoe kan ik contact opnemen met Designmeubelsite.nl?

Op onze website vindt u antwoorden op veel gestelde vragen.

U kunt ons ook mailen met uw vragen via  klantenservice@designmeubelsite.nl

Ook zijn wij telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31513763411.

11.2 Ik heb een klacht, hoe kan ik dat melden?

Bij klachten kunt u uw klacht e-mailen naar klantenservice@designmeubelsite.nl. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of ordernummer.

Zodra we uw klacht hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

12 PRODUCT ZOEKEN.
12.1 Hoe zoek ik een product?

Ons gehele assortiment hebben wij verdeeld onder hoofd- en subcategorieën voor een duidelijk overzicht. U kunt ook uw zoekterm intypen in het zoekveld rechts van de menubalk. U kunt hier zoeken op een productnaam, materiaal of kleur. Wanneer u uw zoekterm heeft ingetypt, klikt u op ‘zoeken’ en u treft een hele lijst van producten die relevant zijn aan uw zoekbegrip.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »